!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Hvorfor skal du kjøpe supermat? (Tidforendring)

0

Hvorfor skal du kjøpe supermat?



I dag fikk jeg en pakke fra


 

Innhold:

* Reishi

* Chaga

* Schizandra

* Baobab

* He Shou Wu

* Pekan nøtter

* Pasjons frukt pulver

* Tørket mango

6 grunner til å spise supermat hver dag:


 

1. Masse næring! 

I dag inneholder jorden lite mineraler, du vet heller ikke hvor gammel frukten og grønnsakene du finner på supermarkedet er. Næringsinnholdet minker for hver dag de ligger i butikken. Supermat gir deg næringen du trenger.

2. Bekjemper sykdom!

Supermat har mange vitaminer, mineraler og antioksidanter som hjelper kroppen din å bekjempe sykdom. Glem de syntetiske multivitaminene du får kjøpt på butikken!

3. Du trenger lite for å få mye!

Supermat er konsentrert næring, du trenger derfor ikke spise mye for å få i deg det du trenger iløpet av en dag. Derfor er supermat genialt dersom du har noen kilo for mye du gjerne har skulle kvittet deg med. 

4. Gjør deg vakker! 

Supermat inneholder masse antioksidanter som hjelper å redusere rynker, tørr hud, acne, psoriasis, og andre hudproblemer. De gir deg en nydelig glød fra innsiden ut!

5. De gir deg masse energi! 

Med supermat så får du energi til å takle stress, du føler deg mer balansert og klarer å gjøre alle de 100000 tingene du skal ha gjort iløpet av dagen;) 

6. Du føler deg fantastisk! 

Klorofyll som vi finner i hvetegress øker hemoglobinet i blodet. Høyere mengder med hemoglobin i blodet betyr oksygenrikt blod, dette gir cellene kraft. 2 spiseskjeer med hvetegress tilsvarer 2,27 kg økologiske ferske grønnsaker! 



Jeg bruker te, smoothie, og bananis for å få i meg supermaten på en god måte. Mange supermat pulver smaker ikke godt, da blir det et ork å få de i seg hver dag. Så du må finne den måten som gjør at du liker å spise det.

#mat #supermat #kosthold #ernæring #helse #velvære #inspirasjon #blogg #hverdag #trening






  • Kommenter her
    Tilkomstgruppen
    Design og koding: Ina Anjuta
    Tidforendring

    Trebarnsmor med ulcerøs kolitt. Studerer til og bli ernæringsfysolog. Her kommer jeg til å dokumentere min vei til en bedre helse. Håper denne bloggen vil inspirere og motivere andre kronisk syke til å gjøre en endring for å bli bedre. Instagram; nutritionrebel

    Kategorier

    Arkiv

    Siste innlegg

    bilde